• Zwroty i reklamacje

Zwrot w ciągu 14 dni

 

Nie jesteś zadowolony? Zwrócimy Ci pieniądze!

Kupiłeś coś w naszym sklepie i nie jesteś zadowolony z zakupu?

Żaden problem. Możesz odesłać do nas produkt w ciągu 14 dni, a my zwrócimy Ci pieniądze. Pamietaj jednak, że zwrot towaru obejmuje tylko nowy produkt nie używany w oryginalnym pudełku. Co to oznacza, że jeżeli np.  zakupionym wózkiem będziesz jeździł po dworze nie podlega on wtedy zwrotowi.

Zwrot pieniędzy na konto może potrwać do 14 dni.

Jeśli zamówiłeś kilka przedmiotów i zwracasz tylko część to wtedy zwrócimy pieniądze za odesłany produkt.

Regulamin zwrotów

Masz prawo do rozpakowania produktu i oceny jego stanu oraz swojego stopnia zadowolenia z niego.

Jeśli masz zamiar skorzystać ze swojego prawa do zwrotu to prosimy o pobranie formularza zwrotu, możesz go pobrać TUTAJ, 

a następnie odesłać wypełniony formularz na biuro@dobrebaseny.pl.

Produkt należy odesłać na wskazany w formularzu adres.

 

Otrzymałeś uszkodzony lub niekompletny produkt?

Staramy się najbardziej jak to możliwe, aby zamówienie dotarło do Ciebie kompletne i nieuszkodzone.

Jesli mimo wszystko zamówienie dotrze do Ciebie niekompletne lub uszkodzone to postaramy się czym prędzej temu zaradzić.

Jeśli jednak z jakichś powodów tego nie zrobiłeś a po odjeździe kuriera zauważysz uszkodzenia, skontaktuj się (do 7 dni) z kurierem dostarczającym Twoją przesyłkę, który ma obowiązek wrócić i spisać protokół szkody. 

BARDZO WAŻNE!

Bądż uważny przy sporządzaniu dokumentu. Dokladnie sprawdź, czy wszystkie pola sa prawidłowo wypełnione i są zgodne z prawdą.

Zwróć uwagę na to, czy uszkodzeniu uległo też opakowanie zewnętrzne. 

W przypadku, gdy nie zauważaz uszkodzeń produktu ale widzisz uszkodzenia opakowania (karton, folia) również spisz protokół - w trakcie użytkowania produktu może okazać się, że nie działa on prawidłowo mimo nieiwdocznych gołym okiem wad!

Prawidłowo spisany dokument potwierdź podpisem. Następnie prześlij jego skan oraz zdjęcia uszkodzenia i opakowania na  biuro@dobrebaseny.pl

Bez protokołu szkody reklamacja nie bedzie uwzględniona.

Protokół reklamacyjny pobierz TUTAJ

 

Trzy możliwości dokonania zwrotów

 

Aby zwrócić produkty wyślij najpierw mail z formularzem zwrotu, możesz go pobrać TUTAJ, 

a nastepnie wyślij wypełniony na adres biuro@dobrebaseny.pl

 

Siedziba do zwrotów towaru:

X-dni Vreuls 

ul. Reymonta 14/61
45-066 Opole

 

2. Zwrot przesyłką pocztową

Możesz dokonać zwrotu paczką pocztową.

Aby to zrobić, wyślij mail z informacją o chęci z wypełnionym formularzem,

możesz go pobrać TUTAJ,

a następnie wyślij wypełniony na adres biuro@dobrebasny.pl

Spakuj produkt, dołącz do niego paragon oraz wydrukowany formularz zwrotu i wyślij na podany na nim adres.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

 

REKLAMACJA

Masz nieoczekiwany problem z produktami Topmark?

Robimy wszystko, aby Ci pomóc najlepiej jak to możliwe. 

Jako oficjalny dystrybutor produktów firmy Topmark ściśle z nią współpracujemy, aby zawsze zapewnić naszym klientom odpowiednie rozwiązanie. 
W razie problemu pobierz protokół reklamacyjny TUTAJ

Do uzupełnionego formularza należy dołączyć paragon lub dokument WZ oraz zdjęcia uszkodzenia.

Twoje zgłoszenie trafi do Serwisu, który rozpatrzy je w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania uzupełnionego formularza emailem.

Oferujemy gwarancję na wady fabryczne na określonych warunkach.

Gwarancji podlegają wady potwierdzone przez placówkę serwisu,

zgłoszone w określonym przez regulamin okresie gwarancyjnym.